Reklamacje
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym Sklepie objęte są gwarancją, której czas trwania podany jest w opisie każdego z produktów.
W przypadku reklamowania zakupionego produktu Reklamację należy zgłosić pisemnie pocztą lub drogą elektroniczną na adres sprzedawcy. W tym celu można skorzystać z Formularza reklamacyjnego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu sklepu oraz odesłać reklamowany produkt wraz z kopią paragonu lub faktury na adres:
Katewell
Katarzyna Rychlewska
ul. Mościenicka 74
62-035 Mościenica
Prosimy o zawarcie w reklamacji m.in. zwięzłego opisu wady, okoliczności (w tym daty) jej wystąpienia, danych Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
O wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy Państwa pisemnie, nie później niż w terminie 14 dni.
Zwrot towaru
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
W tym celu należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:
Katewell Katarzyna Rychlewska, ul. Mościenicka 74, 62-035 Mościenica, e-mail: office@katewell.pl (pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Termin na odstąpienia od umowy liczy się od momentu otrzymania zakupionego w naszym Sklepie produktu.
Produkt należy zwrócić na podany powyżej adres w terminie 14 dni od dnia poinformowania Sklepu o odstąpieniu od umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy oraz jego skutków, a także Formularz odstąpienia od umowy (Załącznik nr 1) zawarte są w Regulaminie Sklepu.